Bra serier people! ❤

En serie som jag har precis börjar kolla på är Teen wolf. Det handlar om en kille som är helt normal, men snabbt ändras allt. Han blir starkare, smartare och får bättre sinnen än tidigare. Allt funkar för honom, han kunde inte ha mått bättre tills månen kom fram. (Till tjejerna, det finns många snygga killar hihi)
Rekommenderar den starkt, är inne på första säsongen nu och kan inte vänta tills att få se den andra också!

90210 - Det handlar om en grupp ungdomar som går i High School. När man går där vänds och vrids allt upp o ner, en styv bror kommer in i bilden. Har hon lyckats köra över den gamle mannen. Varför bråkar deras föräldrar.. Vart kom hon in i bilden? Blev hon gravid o vem är pappan? Snabbt blir allt till ett helvete, men i slut ändan har dom alltid varandra.
I den här serien har jag hoppat lite från säsong till säsong. Men dom avsnitten som jag har sett är verkligen spännande jag har inte riktigt haft tid bara för att se den men det ska snart ändras!
Så måste kolla igenom dom säsongerna.

Hoppas ni är nöjda, kramizz!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR