Förlåt! ❤

Min blogg app har inte funkat på en evighet o jag är jätte ledsen, det är besvärligt att gå in på datorn hela tiden tycker jag uppdateringen blir inte lika bra. Jag tänkte att det var bättre att inte blogga alls än att bara slänga in ett inlägg då o då.

Så lite update då på vad som har hänt o vad ni har missat, jag saknar har saknat er! ❤

Mån tis ons - var jag hemma för att vi hade studie dag och elevens val. Jag gjorde inte så himla mycket men jag träffade dom sötaste kattungarna en dag. Dom är bara 5 veckor och hur söööta som helst! ❤

Tors- jag kom till skolan för första gången på två veckor och var inte alls taggad haha. Men dagen gick fort o sen var en över.

Fre- det här var den värsta dagen som åhhh.. Haha nej förlåt men jag var riktigt sur den dagen. Allt var fel o jag var arg redan när jag hade vaknat upp. Jag vet inte vad det var för nåt elr varför jag var så arg men allt var fel bara.

Lör- spanska haha.. Jag pluggade spanska, woho! Hahaha... Så tråkigt men tur att jag har en spanior till kompis som jag kan få lite tips av!

Sön idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra vi får se, så mer update om det sen.

Kramizz! ❤





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR