Framtida hundar! ❤

Här har ni en bild på mina framtida hundar som jag ska ha! :)

Den svarta är en flat coated retriver som jag både vill ha en tik o en hane. Kan verkligen inte bestämma mig. Dom är så fina båda två på olika sätt.
En tik blir oftast mindre än hanen, hanen blir typ dubbelt så stor och dom är lite mysigare för att dom inte är så försiktiga. På bilden är det ozzy! ❤

Den andra bilden är det än Belgisk vallhund trevulens. Jag tog den här bilden från nätet, men vi har en sån på hunddagiset också som heter xero. Han är jätte fin och väldigt väldigt aktiv och bra att tävla med så en sån vill jag verkligen ha! ❤

(Namnen som jag har bestämt vill jag inte skriva ut än och dom är personliga så jag väntar med det.)

Yes nu ska jag snart till stallet och sen har jag en middag ikväll som jag ska gå på!

Kramizzz





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR