Tjäännna! :D

Bloggen har legat lite på sne idag för att jag har varit på påskmiddag! :D
Det var jätte mysigt, vi åkte till min mormor och fick äta god mat. Efter så fick vi leta påskägg (haha en söt tradition) ^^ sen hade mormor gjort den bästa efterrätten! Glass o maränger med rivad mörk choklad på. Mmmmmm så gott det var, sen hade hon gjort sin jätte jätte goda sockerkaka så man hamnade i mat koma seriöst. Så nu på kvällen åt vi inget stort utom vi tog bara mackor med oboy.

Nu på kvällen ligger jag i min dubbel säng haha och kollar på Breaking Dawn part 2. Den är helt okej men boken är såååå mycket bättre ;)

Yes men det var min dag det är roligt för jag har planerat en del under veckan nu imorn ska jag till hunddagiset och vara där tills lunch, jag tror inte att jag stannar hela dagen.
Sen har jag lite planer på ons vilket jag berättar om imorgon.
Det ska bli så roligt att träffa Gila igen jag kan knappt bärga mig. Det är lite roligt för att fler flatar har kommit till hunddagiset nu, thorsten o Wilma så åhh vill bara dit nu! :D ❤❤❤
Älskar alla söt nosarna där borta!

Kramizz





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR