5 sanningar om mig

1. Jag är ett kontrollfreak allt måste vara perfekt annars får jag panik. Till exempel om mitt täcke ligger fel så måste jag rätta till det. 

2. Min favorit film heter the mortal instruments. Älskar filmen handlingen är helt oturlig. Min nya favo sång finns också med där (Demi lovato-heart by heart) så mycket med filmen är så sjukt bra och ska läsa alla böckerna. Längtar till nästa år då film två kommer ut på bio! 

3. Jag hatar tickande klockor. Det är en av dom värsta sakerna jag vet. Klarar inte av det och går ut ur rummet elr kastar ut klockan haha.

4. Jag och min familj har som tradition att alltid kolla på melodifestivalen och idol. 

5. Jag har haft 3 datorer och har tagit sönder alla på något sätt. En brände jag upp för att jag satt för länge hehe. En tog jag sönder nätverkortet på och den första bärbara jag hade fick en massa virus. Så gissa vem som ska köpa en ny dator "jag" Åhhh vad kul -.- 


That's me ❤️






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR