Förändring!

Usch så himla trött på ALLT i princip.
Säger bara tagga 2014!

Det ska blir en stor förändring på mig är så trött på min frisyr, min klädstil, mig själv haha. Trött på blogg designen as well, på mitt rum och så mkt mer!
Nej nu ska jag skärpa till mig och göra 2014 ett riktigt bra år från 1 januari till sista december det är mitt nyårslöfte.

• Ska börja träna/gymma.
• Ska satsa på bloggen.
• Ska fixa mitt rum, köpa nya möbler och göra der mer mysigare.
• Satsa på nån ny fin frisyr.


Känner på mig att allt kommer att bli bra är så taggad! Gillar ni designen? Skulle vara roligt och höra om nu vill att jag ska ändra den elr inte bara att kommentera ja/nej!

Well hoppas ni mår bra! Har ni några nyårslöften? Så nyfiken! Kram ❤️






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR