Gossip girl

Gossip girl är verkligen en utav dom bästa serierna jag har sett om det inte är den bästa. New york har varit min dröm så länge jag kan minnas. Men det som jag verkligen beundrar med serien är att man verkligen få se "new yorks värld" från olika folks perspektiv och man lär sig så mycket. Första säsongen var så sjukt spännande och man trodde inte att det kunde bli bättre men det blev bara bättre och bättre.

Älskar Chuck & Blair. Dom är så otroligt fina tillsammans och jag bara älskar deras passion till varandra. Har aldrig sett en sån kemi förut. Från början till slut var dom båda mina favorit karaktärer. 

xoxo ❤️










Maria

Jag ÄLSKAR Chuck!! Snyggast i Gossip girl... MUMS!!:D

Svar: Ja han är så snygg! Älskar han med!!<3
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR