Last night ❤️

Hmm allting känns lite upp och ner det är väldigt tungt just nu. Det är såna här dagar man vill rymma till Flen och bara gömma sig, fast rymmet till bloggen istället. Det är bara att jobba sig uppåt och tänka positivt. Det sa en väldigt bra vän till mig.. 

Idag var iaf en bra dag för att Isabelle kom hit runt halv tre och har varit med mig. Vi gick upp till Hemköp för att köpa energidrycker, ben and jerrys, choklad och sen fick vi en chokladkaka utav min mamma hahah. Sen hade vi twilight serie kväll. Åhh så mysigt det var❤️ Love that girl so much ❤️

Anyways nu på kvällen har jag fått dom bästa smsen av "han" och jag kunde inte må bätte. Han stärker mig på många sätt. 

Nu är det en ny dag och ska snart sova men sen när jag vaknar ska jag smsa Kaksmulan och sen ska vi åka mot nåt centrum för att shoppa nyårs kläder så taggad!! Ahhh!! Om det något jag har längtar efter så är det nyår. Älskar nyår! Så ska köpa nåt fint/snyggt att ha på mig. Isabelle ska även vara hos mig på nyår också så det ska bli kul! :D

Yes time to sleep godnight ❤️









NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR