My day ❤️

Min dag började med att jag missade min buss som jag skulle ta mot handen (skitkul) så fick ta en annan buss mötte upp Isabelle på 807an. Sen åkte vi mot Farsta och kollade i många affärer efter min nyårs outfit! Dock var det så utplockat i varenda affär så hittade inget :/  men Isabelle dock hjordar en jätte fin lilla klänning (hon som sa att hon inte skulle köpa nåt) hehe ja men visste att hon inte skulle kunna låta bli hihi. Känner henne så väl ❤️

Hittade inget i Farsta så vi tog bussen till handen och jag gick och kollade i affärerna där. Isabelle åkte hem då för hon skulle träna med sin broder sin. Så då gick jag där själv och mötte på många idioter i centrum.. Många jag inte ville träffa.. Usch den ene efter den andre. 

Hittade en jätte fin kjol på Gina som jag är så nöjd över! Den ska jag ha imorgon. Längtar verkligen till nyår nu ❤️

På vägen hem hände det en rolig sak fast tänker inte skriva det här på bloggen. Kan bara säga kortfattat att jag fick komplimangen "du är fett snygg" idag åhh blev så glad that moment hahaha helt random. Trodde inte det var sant trodde sånt bara hände i filmer men nej nej haha :D

Kram






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR