This week

Saknar du bloggen? 
Svar: ja det gör jag! Det har varit ett helvete och upp och ner och hit och dit så vi kan säga att jag har haft fullt upp.

Jag har kommit till en period då jag har bråkat med mina föräldrar väldigt mycket men jag har verkligen dom bästa kompisarna som finns så jag är okej. Men men stuff happens. 

Ehm i måndags så var jag med Moa vi hängde hos mig och bara tog det lungt och snackade en hel del. (Vi var även lite små arga och tog ut våra argationer på min lilla nalle hahah) men yes.

Igår så var jag med Felicia som jag inte har sett på månader och dagar.. Vi som sågs varje dag förut men hon går nu i en skola i Nacka och det blir svårare att ses då. Men det var underbart att bara prata med varandra igen som förut saknat henne så mycket ❤️

Yes idag är det onsdag och slutade precis. Nu ska jag bege mih hem för att äta en pirog haha och sen ska jag till Rasmus och vara där ett tag och chilla.

Idag är det den 4de december och det är 20 dagar kvar till julafton kan inte tro det än för den där "känslan" har inte kommit. Snön måste komma då och det ska bli ännu kallare. Men helst kan vi skippa den delen för är inte så förtjust i snön iaf, kyla är inte min grej.

Fast om man kollar åt andra hållet så har jag inget imot att ligga framför brasan en snöig dag och kolla på en film det vore ju mer än underbart right now. 







Felicia

Vad blond du ser ut, har du färgat håret? :o <3

Svar: Hej hjärtat nej har inte färgat håret det är bara ljuset i bilden :)
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR