Summer were are u? :/ ❤

Snö storm igen idag! :O
Seriöst orkar inte mer, alla skit vinter jackor och alla skit fula vinter skor och ahhhhh alla stickade tjocka tröjor!
Vill bara ta mina shorts och blusar + ballerina skor och sitta i värmen! Jag kommer ihåg för några somrat förut då gick jag och min kompis alltid till granen haha, hon hade två olika gungor och en va en liten som hade en planka man kunde sitta på med ett snöre uppe i trädet och den andra var mer som en nät gunga man kunde sitta två i den :)
Sen precis bredvid trädet fanns en sjö typ haha den kanske var 2 m djup el nåt och två meter bred men vi gungade alltid över vattnet haha! :'D

En gång ramlade hon i all lera och en gång i vattnet tror jag och jag ramlade också i vattnet haha! Jag mins att jag gjorde det med flit en gång gör att jag ville prova. Hur dun får man bli hihi!! ^_^





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR