svar på frågestunden! :D

Snyggaste tjej och kille du känner? Snyggaste tjej ofc Isabelle my BFF for life! :D Snyggaste kille..hmm.. svår! Men måste nog säga Marcus eller Sebbe yeah!
                                                            
Nöjd med dina betyg? Nej men jag håller på kämpar för dom rätta betygen och jag kan redan nu säga att jag har förbättras och höjt mig i vissa ämnen så det gåt uppåt! :)
                                                                                    
Dröm? Min dröm hmm.. Ja NEW YORK CITY brooo!!
                                                             
Länder du har varit i ?  Jag har varit i Italien (6-5 gg) Usa, Grekland, Danmark, Finland.
 
Dína 3 närmaste  vänner?Jag har rätt många vänner som jag är nära! Men mina närmaste är nof Isabelle, Felicia och Moa / Frida / Lisa / Melanie.
 Längd och vikt?  Hehe! eh.. aa min längd är 169-170 i think! Vikt 54-55 kg aa.. hehe! ;D
 
Berätta en hemlighet? Men det kan jag ju inte göra då är det ingen hemlighet längre! ;D Men jag skulle kunna berätta en utav mina egna. Jag älskar att sjunga.. ah akward moment now men men.. Jag brukar aldrig sjunga för någon annan mig och jag har sjungit lite då och då time to time... men jag vet inte om jag ska sattsa på det hehe ^_^ Jag kanske är ur usel!
                                 
 Resten utav frågorna kommer ikväll förmodligen! Tack för alla frågor och jag hoppas ni är nöjda med svaren! :D

Maja

Hej fin blogg! Gillar du att sjunga men då borde du helt klart satsa på det! :D
Lycka till med sjungandet och bloggandet!

Elin

Hej va har du varit i Usa!? Vad coolt vart var du någonstans? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR