Svar på resten av frågorna!

Vad är din favorit mat? Det är nog laxpasta eller tacos!
 
Vad är ditt dröm jobb/yrke? Det är nog att jobba med hundar men jag skulle inte vilja göra det i början av livet utom det skulle kunna vara som en rolig grej att ha vid sidan om eller jobba med när man blir äldre. Sen tycker jag ju om att skriva så att bli känd inom min bok skulle vara roligt, då blir manb författare vilket jag har som en dröm. Sen skulle jag vilja jobba med människor antingen som sociolog/psykolog nåt utav det.
 
Din högsta önskan? Jag skulle gärna vilja åka till New York City men önskar mig också en hund och samtidigt ett jobb, det skulle vara bra att känna in några extra pengar under månaden! :) Då kan man ju samla till en resa + en hund så får man sin önskan samtidigt! smart haha :)
  
Snyggaste kändis killen/killarna? Anton Ewald in a heart beat! My one and only boy! Haha snyggare kille kan man inte hitta ;)
 
Visst är jag bäst? Haha Elin vi båda vet att jag står på den platsen! Ne skoja, såklart inte vi är bäst tillsammans! ;)
 
Vem är din bästa vän? Isabelle är min bästa vän, hon är den finsate personen på denna planet!♥
 
Hur känner du inför broccoli? jag hatar broccoli! Värsta grönsaken ever, fattar inte hur man kunde odla fram den? Vem tycker om broccoli den är grön, äcklig och föfärlig!
 
Ditt favorit motto? Jag har en massa olika och kan inte välja en men jag tycker om "Yolo" "Don't stress do your best and forget the rest" "You are only as strong as you allow yourself to be"
 
Vart i Usa har  du varit? Jag har varit i Philadelphia. Det var coolt, jag fick åka och se en av dom största shopping centrerna i världen! Självklart hann jag inte se hela men jag såg en del och det är hur många affärer som helst!

Anonym

Du har förolämpat broccoli 😪




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR