Take me back to England!

Allt var mycket lättare med alla er! Jag saknar er alla! Plus att det var lättare där, alla var snälla och trevliga. Vi var som en stor familj! Vi skratta, skratta och skratta. Alla discon, alla killar, alla ni och den fantasktiska känslan!
Man såg världen från ett annat perspektiv under dom 3 veckorna med all er. Jag kunde inte haft en bättre sommar och det är så synd att vi alla är utspridda i landet, kan inte alla bara komma till Stockholm så har vi värsta girl night! :)
Vi blev som en stor familj under dom veckorna, vi bade varandra och vi hadeeeeeeee så jäääävla kul! :D
Jag kan än inte bestämma mig om London var roligast eller Torquay men båda var helt klart bäst!
Hoppas vi alla ses snart, för jag kan inte sluta tänka på den sommaren och alla er.
Mitt sista minne är på flygplatsen när vi alla skulle säga hejdå... men det var inte slutet utom början! ♥
 
 

Vad fina bilder




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR