10 sanningar om mig själv'

1. Jag älskar hundar, älskar att träna lydnad med dom det är så roligt!

2. Jag älskar serier, jag är helt serie berodde jag har sett alla one tree och hela gossip girl. Sen håller jag på se slutet på tredje säsongerna av pretty little liers och vampire diaries.
Rekommenderar verkligen alla dom!

3. Min dröm är att åka till New York! Besöka alla ställen där dom har spelat in GG haha! Hela Manhattan vill jag se, skulle vilka se alla affärer och bara shoppa loss och besöka olika parker och kända ställen!

4. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande.

5. När jag var liten så red jag jätte ofta, jag älskar och rida och jag åkte på olika ridläger (men rider inte längre, det är för dyrt och jag har inte tiden)

6. För två år sen så började jag skriva låt texter, jag har hållt på ett tag nu med att skriva olika låt texter men just nu har jag det på hal is.

7. Jag älskar att fixa i ordning outfits och smink jag tycker det är jätte roligt!

8. Jag älskar att fota, jag har en nybörjar system kamera som jag fotar mycket med. Jag fotar mest djur men också människor och natur som, tex blommor osv.

9. Jag älskar Cheerleading jag har gått på det över tre år och jag är rätt så duktig inom bygg oh dans. Men inte inom gymnastiken så mycket hehe..
Men det är en övningssak.

10. Jag håller på med ett projekt som jag tror kommer bli väldigt bra!
(Men det är hemligt för tillfället, kanske skriver på bloggen sen vad det är men inget är säkert)

Hoppas ni är nöjda, kram!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR