Äntligen. Klar.med. Läxorna!

Haha jobbat med läxor hela långa dagen, vi håller på mes andra världs kriget och provet är på fredag. Nu när man har pluggat hela helgen och igår + idag så tänker jag belöna mig själv med lite glass och en kvälls film!
Juste gillar ni mina små tips som jag skriver? Jag gör dom bara för att ha nånting på bloggen som sticker ut lite!

Jag tycker att det är en kul grej! :)
Juste är så himla glad jag har precis kommit igång med bloggandet och statistiken går redan uppåt! Är så stolt haha! Det är så roligt med alla er läsare. Det är ju ni som gör bloggen!

Imorgon tänkte jag göra en rolig grej en såndär 10 sanningar om mig själv! Det är en rolig grej och kul grej för er att läsa så kika gärna in på bloggen imorn!
Jag tänkte också ge er lite olika smink tips och fina outfits som jag hittade.

Säger inte godnatt än haaha, kanske skriver något mer senare elr slänger nog in nån bild kanske... Men i alla fall håll er uppdaterade imorn!
Kram





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR