En viktig person i mitt liv ❤

Frida! Underbara Frida, i England så träffade jag henne för första gången.
Hon är helt fantastisk som person, hon lärde mig en del saker inom vänskapen, hon fick mig att se den på ett annat perspektiv. Det känns så bra och lätt runt henne och en av sakerna på den resan som jag aldrig kommer att glömma är Frida.
Stackaren fick inte det bästa hemmet där, så jag försökte ta hem henne till mitt boende ibland och vara med henne så mycket jag kunde. Man såg genast hur glad hon blev och hon mådde bättre med mig och med alla kompisarna som fanns runt om kring!
Jag hoppas hon hade kul med alla kompisarna och att det var en lyckad resa för henne med! ❤
Hon är väldigt viktig för mig och betyder väldigt mycket! ❤
Jag kommer ihåg när vi gick in i en affär och hon skulle prova en jacka (den på bilden) när vi satt i prov hytten sa hon "men nikkita vi har ju samma frisyr typ"
Vi titta på varandra och skratta haha ;)
" ja sa aa, nästan" :D hahah så söta..!
Vi höll ihop under hela resan och var så tighta. Jag krama henne varje kväll.. Att det finns såna vackra människor på jorden ❤





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR