Hej Svejs

Bara lagt upp en massa bilder för har inre orkat blogga (sorry). Men jag försöker hålla leendet uppe. Har ett skit stort prov nästa vecka som jag ska kämpa till då.
Men anyway. Jag hoppas ni har haft en trevlig helg med familj o vänner.
Jag har haft både upp och ner.
Som dom allra flesta vet så är det måndag imorn.. Den värsta dagen eftersom det är den första dagen.. Men jag kan säga lite tips till er som kanske gör eran måndag lite bättre ;)

- Ät en riktigt bra stark/nyttig frukost.
En bra start med ett mål på en jobbig dag är alltid bra för att hålla energin uppe och inte sura eller vara kall och frusen under dagen.

- Gör något annorlunda med ditt hår låt det inte bara hända utom sätt upp håret, fläta det eller gör något kreativt med det. (Bra tips för att inte känna sig sliten)

- Håll leendet uppe, ingen gillar en sur människa på morgonen. Alla är lite små trötta utav helgen men försök göra det bästa utav det och var trevlig. (Hittar du någon snygg tjej/kille på vägen/bussen så le lite extra) kan alltid vara positivt!

- Välj en snygg outfit som gör dig själv bekväm, det gör än tryggare i sig och bra stämning inombords. Du kanske kan lägga till nån cool accessoar elr något specielt smycke som påminner dig om något bra.

- Skriv ett sms till din mamma eller varför inte en närstående kompis, släkting någon person i din omgivning och skriv godmorgon. När du själv har fått en bra morgon och ett leende på läpparna, varför inte dela det med andra? ;) gör deras morgon lika fantastiskt som du gjorde din.


Hoppas ni uppskattade mina små tips godnatt sov gott!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR