Once and for all.

Okej jag känner att jag måste ta tag i detta år haha, ta tag i mig själv :D

Det är inga nyårslöften eller nåt men det mer som en utmaning till mig själv.
Man måste ju kämpa i livet och livet är inget utan en utmaning elr mål. Man måste alltid ha en dröm, nåt att leva för, nåt att se fram imot.
Så ge inga löften till dig själv som är svåra att hålla elr så det är bara jobbigt för i slutet om man inte höll sitt löfte så blir man bara arg/ledsen/besviken.
Så ge dig själv en utmaning istället! :D
Kram.

Som exempel istället för att lova dig själv detta hus, kämpa för det gör det istället till en utmaning du har mkt större chans att kämpa för nåt du vill ha än att lova dig själv en dröm.
Drömmar kan krossas, verkligheten slår alltid in.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR