Pain

It's not about the pain, it's about you and how strong you are.

Godmorgon! En dag närmre sommarlovet idag, en dag närmre till en bättre framtid.
Hatar var jag är just nu. Vill bara bort ifrån skit skolan och bara försvinna.
Men som sagt.. En dag närmare för dag för dag..
Jag står inte ut med alla omogna personer i skolan, det funkar liksom inte jag blir bara sur och irriterad och blir värsta bitchen mot mina kompisar..
Jag tror det är lite gran varför jag älskar att skriva, för jag liksom blockerar allt annat. När jag skriver, så skriver jag oftast fortare än alla andra inte för att jag slarvar utom för att jag kan.
Jag får liksom en idé/tanke och sen bara sätter jag igång. Det blir som min egna lilla bubbla.
Att skriva är en stor del av min personlighet, det är väldigt jag.. Jag kan liksom förklara bättre.. Få att andra att förstå bättre..

Anyway! :) idag ska jag sätta mitt happy face on och bara försöka ta igenom mig denna dag.. Hehe ^_^
Kram!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR