PCD!

Power Cheer Hawks =  ♥
 
Ni ska veta hur mycket jag är tacksam för att ha fått vara med er och för att fått tävla med er! Vi alla är vekligen ett grymt lag tillsmammans! Jag saknar alla er så sjukt mycket, jag är så stolta över alla er och ni ska veta att ni är/var det bästa laget som finns! Vi alla har utvecklas så otroligt mycket under en tid och vi har haft så sjukt kul och gjort en massa roliga saker. Vi kom så nära varandra under en kort period. Jag har aldirg haft så roligt med ett lag förut, ni är vekligen dom bästa och det känns som att vi alla kan vekligen vara med alla och alla vi med dom bätsa tränarna blev ett sjukt starkt/posetift/underbart lag!
Ni alla har ett plats i mitt hjärta och jag kommer aldrig att glömma er.
Vi alla har gått igenom en resa som kmmer finnas i våra minnen och hjärtan. Det var tråkigt att många blev tvungen att hoppa av/sluta i Hawks vissa gjorde ju det på grund av att dom inte fick gå kvar, eller att det var mycket med skolan, eller att man inte orkar med pressen längre. Ni kanske inte hade tillgänglighet att gå längre på grund av personliga skäl och det är helt okej!
 
Jag vill själv passa på att säga att jag hoppade av på grund av personliga skäl med skola och mina betyg.     
Jag blev tvungen att skärpa mig i vissa ämnen så jag har chans att komma till gynasiumet och gå på den
på den linje som jag skulle vilja gå på. Det var ett tuft beslut eftersom jag älskar verkligen cheerleading jag
tycker verkligen att det är grymt kul! Jag vet att det finns personer som verkligen brinner för sitt lag men
som går i 9:an eller gymnasiumet och som hinner med båda. Men jag känner själv att det skulle bli för mycket.
Jag vill inte svika mitt lag genom att komma försent till träningar på grund av skolan, eller att man inte kan
komma för att man har uppgifter/uppsatser att lämna in och måste fejka det. Utom jag skulle verkligen
vilja brinna för det och orka träna och klara av skolan samtidigt. Men jag kan inte det just nu.
 
Men alla ni som gick i Hawks eller fortfarande går så vill jag berätta för er att ni kommer alltid att vara en del utav Hawks, vi kommer alltid att vara tillsammans inom det. Vi alla har varandra och vi är grymma!
Vi är störtst, bäst, vackrast! ♥
 
Linn, Michelle, Vendela, Amanda, Felicia ,Idun, Caroline, Emilia, Hanna, Andrea, Mikaela, My, Linnea, Elvira, Emma, Linda ett stort tack till er som har gett mig ett underbart minne med alla er för livet! ♥
 
Vill också tacka mina fantasktiska tränare: Camilla & Angelica ni är bäst och ni har lärt mig så mycket, tack!♥
 
Camilla frågade förut om det var någon som visste vad vårt lag skulle ha för text under våran bild på hemsidan då tror jag att jag skulle beskriva oss såhär.
 
Hawks är ett starkt lag som kämpar under tränigarna, dom har styrka och vilja och dom har röster som shrek.
Styrkan är i laget, alla är redo för utmaningen utav dans, bygg och gymnastik. En hök är ingen att bråka med den är snabb, stark och skrämmande. Höken klarar av allt i sin väg.
Precis som det underbara laget som Hawks, vi är dom bästa och vi tänker inte falla på målsnöret så se upp!♥
 
 
Älsar er alla! Tack för det grymma året med er.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR