Sorry! ❤❤

Hjärta till er läsare som fortfarande läser! Jag har tappat några få läsare men hoppas ni kommer tillbaka snart!

Min uppdatering har inte varit lika bra som förut men jag försöker verkligen!
Jag var så himla trött igår och lite småsur men ska försöka hålla leendet uppe idag! ^_^

Anledningen till att jag starta denna blogg var för att jag älskar att skriva!
Och då tänkte jag varför inte dela av mig om mina tankar/åsikter/funderingar m.m.

Jag håller ju på med ett projekt som jag har hållt på med några år nu. Jag håller nämligen på att skriva en bok.
Min familj + vänner tycker att jag borde publicera den men jag tycker så här.

Varför ska man ge ut ett ex när man inte är 100% färdig? Det jag vill är att jag vill att den ska hamna på topplistorna.
Inte bara sälja några exemplar utom •många•.

Jag vill verkligen satsa på min bok för jag skulle vilja göra om det till en film.
Så jag tänker så här att jag ska verkligen ge denna bok 110% och verkligen ge allt! ❤


Anonym

Om jag va du skulle jag börja med att skicka in den nu till olika förlag eftersom det är vääääldigt svårt att få napp med första boken. Sen om de tackar nej kan du ju finslipa ännu mer på den och försöka gång på gång. För att det krävs mycket att få ett bokförlag att ge ut en bok. :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR