Tips!

Mina tips idag!

1. Var lite mer öppen och inte så stängd. Om du ser någon person på vägen hem som är ensam eller någon i skolan, varför inte säga hej?
Lära känna nya kompisar.

2. När du kommer hem så skulle du kunna göra en fräsch fruktsallad, men en god smothie till.
Var lite uppfriskade mot dig själv idag!

3. Ta en lång härlig dusch och bara koppla av, använd dina hårprodukter och dina kropps produkter och gör som ett mini spa. Du kanske har någon god body lotion som du kan smörja in dig med!

4. Om du har några läxor som släppar •gå• och gör dom!!
Det är inte bra att ligga efter och att göra dom i sista minuten är det nån som vet der så är det jag. För mina betyg är inte dom bästa, men jag är på väg uppåt!

5. Varför inte leta upp nån kompis i din telefonbok, du kanske hittar någon som du har tappat kontakten med som du vill prata bekanta dig med igen!

Hoppas ni gillar nån av dom här tipsen!
Älskar respons, kram! ❤

4. Planera din outfit tills imorgon, man får oftast panik på morgonen vad man ska ha på sig





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR