You. Hi. Whats up.

Hej kommer nog inte bli så mycket bloggande nu på morgonen.
Jag mår inte så bra.

Men ska fortsätta plugga nu hoppas ni mår bra i alla fall!

(Mitt tips idag är att bara vara glad, ha ett leende på läpparna och säg hej till den du möter i korridoren. Det är ett bra sätt att sprida glädje. Fråga hur kompisen mår om hon/han mår bra idag och så. Var lite extra omtänksam idag. Fråga även din familj, din mamma elr pappa om han/hon mår bra. Du kanske skulle kunna göra något extra för kompisen elr nån i familjen.)

- fråga om kompisen behöver hjälp med någon läxa eller om hon har fastnat på något ord.

- om nån behöver låna en penna, kanske du själv skulle kunna erbjuda nån av dina pennor.

- Krama om kompisen lite extra kanske berätta och dela med dig något roligt som har händ under gårdagen elr på morgonen. Ex. (Jag såg en kille halka på isen idag elr min syster hällde ut hela mjölken imorse) haha nåt liknande. Det finns alltid nåt att säga! :)

- Hemma kan du alltid kanske hjälpa till att duka, om du inte brukar göra det kan det vara busigt och tacksamt för mamman för en gångs skull att hjälpa till lite.

- Du kan kanske plocka upp diskmaskinen/dammsuga ditt rum elr vrf inte baka något? Kanske en sockerkaka, kladdkaka, elr muffins funkar också bra!

Gör bara nåt som känns bra det behöver inte vara nåt ansträngande heller för er som är lite "lata" (som jag är ibland hehe) ni kan bara duka fram några tallrikar osv.. Om du vill göra det lite roligare tänd ett ljus elr två fixa servetter och gör det lite mer mysigare!
Hoppas det går bra för er idag!

Lycka till!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR