Your world.

Om du fick en chans att bara köra eller åka iväg någonstans, vart skulle det vara?

Skulle du åka till Forks och träffa Bella, Edward, Jacob Alice och dom? Se hur deras värld är.

Eller skulle du vilja åka till Hogwarts och träffa Dumbledor, Harry, Hermione och se hur magi funkar, se slottet och träffa alla lärare, och bara se hur den världen funkar?

Eller skulle du vilja åka till ett annat land bara, se hur den kulturen funkar och hur dom gör.

Konstigt nog har jag tänkt på detta flera gånger men det är bara två platser just nu som jag skulle kunna tänka mig att vara på (Manhattan, new york) ofc! ;D
Sen hunddagiset.. Jag har verkligen hittat min plats med alla hundar och jag mår så himla bra där. Jag känner mig så glad och den är en väldigt speciell plats för mig som betyder mycket! ❤





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR