Am back! (Again) ❤

Hahha ah förlåt för 0 uppdatering dom senaste dagarna men jag har haft fullt upp med andra saker!

I torsdags så åkte jag till Tyresö centrum för att shoppa på H&M hittade en snygg kjol som är kort fram och lång där bak. Den kostade 199kr men kan inte vissa den just nu för att den ligger i tvätten ^^ sen köpte jag ett par snygga shorts för 245kr och till sist en snygg tröja för 99kr. Jag köpte också en snygg bikini på Lindex! Hade ingen bikini så när jag gick in där så hade dom stor rea på badkläder. 75kr per del är inte så dåligt! Ah men alla kläderna kommer jag visa i ett annat inlägg sitter vid frukost bordet nu och har inte hunnit fixa allt, tänkte fota med system kameran så ni får bättre bilder. Men har ingen dator än så! D: jag köpte också ett par hunters på (Tyra hem och kök) för endast 1245kr, dom är svarta och matta.Är sjukt nöjd med dom och längtar till hösten så jag kan börja använda dom ❤❤ sen så fixade jag också mina naglar i Tyresö. Akryl med vita toppar. Så nu är dom fina igen!


I fredags så kom en del släktingar för att fira mig och Hanna. För att vi har fyllt år.
Så då blev det tårta och presenter m.m
I år så fick jag pengar, ett jätte fint armband från Swarovski, foto ramar som sitter ihop, presentkort m.m

Sen igår så var jag barnvakt åt min lilla syster Elin. Vi gick till farfars brygga och banade nån timme. Sen så gick vi upp och då gjorde jag i ordning lite mat till oss. Sen så kollade vi på en film, hade en jätte mysig dag med henne! ❤

Idag så vet jag inte roligt vart planerna leder men det kommer jag att uppdatera om! Kram





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR