Ego pics! ❤

Dags satt bjuda lite på sig själv då! Kanske berätta lite mer om mig för alla er nya läsare!

Jag heter Nikkita och jag bor i Stockholm, fyller 16 år på måndag och har två små syskon. Jag är oftast med mina kompisar och sen så brukar jag åka till ett hunddagis då och då på fritiden för att hjälpa till :)
Jag har precis gått ut 9:an så nu till hösten ska jag börja gymnasiet! Jätte taggad faktiskt! Min favorit glass är ben & Jerry cookie dough eller Magnum Classic. Aa jag har en katt som heter mojje och är en norsk skogskatt!

Jag tycker om att fotografera och är rätt duktig faktiskt! Kan lägga upp en del som jag har tagit sen i ett annat inlägg :)
Har en system kamera Canon nybörjarkamera dock. Men den funkar jätte bra och är sjukt nöjd med den ❤

Haha en del sanningar om mig är väl att jag är rätt fin av mig om man säger så xD tycker inte om att ta in disk i diskmaskinen och klarar typ inte av att torka upp saker om man har spillt på golvet. Sen kan jag inte bjuda på mig själv runt folk. Har svårt att "släppa loss" haaha. Sen kan jag inte dansa lolz.. Det blir bara fel! Aa men nu vet ni lite om mig! Kram


Elin

Var gärna med i min blogg och träna om ett iphoneskal.

Allt bra?

Svar: Okey! Skicka länk :) allt är bara bra med mig, själv då?Kram
Nikkita Sjögren

Min fina♡

Svar: Du är min fina ❤
Nikkita Sjögren

Felicia

Vad söt du är! :D

Svar: Tack detsamma! ❤
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR