Glass ❤

Avslutar kvällen med glass! Känner verkligen att jag måste börja träna.. Har jätte bra appar som jag kan tipsa i ett annat inlägg sen. Grejen är att jag själv måste ta insiativ att klicka på appen och göra övningarna. Men skjuter upp på det hela tiden... #lolz

Måste komma igång med träningen så får försöka knuffa på mig själv. Nu tänkte jag ta det lite långt m.m.
Kram


Jennifer

Träning är jättekul när man väl börjat! :D

Svar: Tack detsamma :) Jag ska till Vadstena imorgon och bada i Vättern b.l.a :D Du själv?

Svar: Ja folk säger ju det, gäller bara att komma igång..Aha vad kul! Hoppas du kommer ha det trevligt!
Kram
Nikkita Sjögren

Caroline

Jätte söt blogg har du :)

Vill du göra ett bloglovin byte med mig?

Kika in och följ min blogg om du gillar: inredning, mode, skönhet och hälsa! ♥

Svar: Tack så jätte mycket! Ja visst! :) Ja men det ska jag absolut göra!
Hoppas du kommer fortsätta att kika in på min blogg
Kram
Nikkita Sjögren

Caroline

Nu följer jag dig som nummer 3.
Kommentera i min blogg när du följer mig tillbaka ♥

Sv: Tack så mycket!
Jodå, min sommar har varit jättebra. Själv? :)

sv: tack så mycket :D
jo den har varit topen. själv? kram

Svar: Härligt! Jo bara bra :)
Nikkita Sjögren

jag vill oxå äta glass!!

älskar din header :D

Svar: Tack så mycket! :D
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR