Good day ❤

Hej dagen har varit bra! Min syster fyllde 6 år idag så jag har spenderat en stor del med att vara med henne idag. Farmor & farfar kom till oss vid 5 så hade mamma gjort hem bakt tårta som vi bjöd på och sen tog dom med sig goda munkar! Hanna fick öppna sina presenter med ett leende :)

På kvällen tog jag och pappa en sväng MWs motorcykeln till port 73. Det var jätte mysigt :) sen när vi kom hem så spelade vi på ps:n. (Alicen följer verkligen efter en som en hund haha, konstigt hon är ju en!)

Imorn så tänkte jag koppla av lite bara, vara med Alice ta ett glas med is te och bara sitta i solen och sola! Tar nog en liten sväng till Isabelle också, ska ladda över några bilder som vi tog förut! Yes men nu så ska jag ladda mobilen för den kommer dö! Men glöm inte att ha ett leende på läpparna och se uppåt!

Haft en dålig dag? Ryck upp dig det är sommarlov och det är en ny dag imorn!❤

Haft en bra dag? Bra! Fortsätt med att göra dom rätta sakerna! Träffa kompisar! Dansa, sjunga, cykla? Haha keep it up! ❤

Kram





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR