Hej bloggen long time no see

Hey.. Så vet inte riktigt vad jag ska skriva men skolan är slut för några veckor sen och balen. Bilder kommer komma upp om ett tag när jag ska köpa en ny bärbar dator. Min förra brann upp kan man säga, den andra fick något virus hehe.. Aa men bloggen kommer komma igång lite trögt sådär. Ska vara hundvakt nästa vecka + att jag åker iväg med Isabelle idag till ett landstället långt här ifrån haha. Våra planer är bara att ha kul och släppa Sthlm ett tag. Jag tänkte visa runt henne lite utav min andra uppväxt kan man väl säga. Min farmor o farfar var rätt i unga när dom tog hand om mig när jag var liten. Mamma jobbade natt jobb då så då var jag oss dom.

Så vi ska bo i ett litet mini hus på deras tomt kan man säga :) jag hoppas på att det kommer bli jätte mysigt! Vi kan nämligen gå till stranden/hälsa på i stallet/och hitta på en massa roliga saker. Hörde att vi skulle grilla sovlaki också! Min favorit rätt ❤❤

Just nu ligger jag i sängen och läser igenom era kommentarer. Blir så glad när ni skriver! Jag fick en fråga om min katt Moje vart han kommer ifrån, från julia! Tänkte ta det i ett annat inlägg senare! "Dont let me go" låten är så otroligt bra! Är så kär i den så ni måste verkligen lyssna på den förresten!

Yes nej men nu tror jag att jag måste leta efter en väska så jag kan packa någon gång haha. Har dragit ut på det ett tag nu. Men bussen går om några timmar så hinner inte blogga nu hahaha.

Så kramar på er och hoppas att ni har ett bra sommarlov!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR