Hej igen alla fina! ❤

Hejsan svejsan alla. Tänkte berätta lite om gårdagen då!

Min farmor och farfar kom över på fika på eftermiddagen. Då hade dom med
sig ett present kort till mig på Lindex.
Jag köpte en jätte fin tröja och två armband + örhängen idag när jag åkte till centrum! :)

Så idag så åkte jag till centrum som sagt. Fick också med mig hem ett jätte fint skal från Glitter + en väska + ett gulligt armband med ett kors på :) ❤

Aa och nu har jag precis varit ute med Alice och ikväll tänkte jag faktiskt träna!
Wiiiiee! Aa tänkte köra mage + rumpa. Har massa bra olika övningar som jag fått utav kompisar och bloggar.
Så kväll kör vi! Go go go!

Kram


Solin

SV: Tack så mycket fina du! Min sommar har varit superbra än så länge, hur har din sommar varit?:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR