Hmm ❤

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva i detta inlägg! Min blogg inspiration har bara gått neråt dom senaste dagarna. Det är väl för att sommar lovet är snart slut och jag kommet börja i en helt ny random skola med helt nya personer som jag ska gå tillsammans med i 3 år tills jag tar studenten. OH MY!

Okej nu kommer sucken.. Hahah nej vad deprimerade det låter men asså hur ska jag klara mig utan min Isabelle! I 4 år har vi gått i samma skola och har kommit varandra närmre än nånsin. Haha asså jag har en väldigt väldigt "trött" humor och haha bara hon fattar den! Asså seriöst :0 får typ panik :0

Nej okej om man ska se allt från en bra vinkel då. Man kommer få en massa nya kompisar, det kommer finnas en massa snygga killar (i hope), nya bra lärare, bättre skola osv. Ja jag är nog inte den ända 97:an som känner såhär men det är skönt att veta att jag inte är ensam om det.

Kram!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR