Inspiration ❤

Hihi todays pics from we ❤ it! Snart är det dags att äta så väntar bara på några gäster ska komma. Just nu så håller min irriterande syrra att bråka med mig värsta energi kicken! Åhhh :( monster!

Yes men anyway nu så ska jag snart få en liten promis med Alice. Vad ska ni göra? :) juste när jag var ute idag så var det några killar som kom fram till mig och bara "ursäkta vet du hur man kommer till medborgarplatsen" jag bara "ehm nej är jätte dålig på att beskriva med tågen hur man ska osv, kan knappt hitta själv, men jag tror att du ska med detta tåg (mot Farsta strand)"hans kompisar bara nej nej vi ska åt andra hållet lolz. Jag bara "okej" sen när jag går på tunnelbanan så åker jag förbi medborgarplatsen hahahha så ÄGDA!!!!! Looooooool! Dom skulle ha lyssnar på mig xD

Kram


Sv: Tack så mycket! :)

Silvia

Vilken fin blogg. Kolla in på min med :)

Svar: Tack! Okey :)
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR