Jag är skyldig en er en ursäkt! ❤

Den här är säkert 100de gången jag skriver det här men seriöst förlåt mig! Jag säger att jag ska komma igång med bloggen igen o igen! Men jag måste köpa en dator först! Det ska bli den här månaden men inte förrän i slutet utav månaden. Det suger att mobil blogga så här det tar så lång tid och man kan inte göra lika bra inlägg! Vill ju lägga upp en del musikvideos! Men det kommer så håll ut kära läsare ❤

Jag försöker uppdatera min insta mer och mer så ni kan väl ha koll lite där? :)
Lägger upp en bild så ni kan gå in och kolla!

Dagen: jag ehm mötte upp min kompis Felicia idag och vi gick till min farfars brygga och badade + solade! Jätte mysigt och jag är nöjd med dagen. Efter vi badade så gick vi hem till mig och då var maten klar. Pappa hade en "grill fest" så mmm är fortfarande mätt efter allt! Men nu på kvällen tog jag ändå ett glas oboy med två mackor :)

Nu är jag med Alice i sängen och vi ligger och kollar på en film! Kram





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR