Last week ❤

Det var en vecka sen som jag åkte till min "farmor" Lisa & farfar Åke med Isabelle. När vi kom ner första kvällen var det sent vi var framme vid halv sex ca. Så vi åkte till lilla staden och beställde thai mat. Sen åkte vi hem till dom och åt. Dom har ett jätte stort hus och sen en stuga på framsidan så vi två fick bo i den stugan. Det var jätte mysigt. Vi packade upp allt och gjorde oss bekväma i lilla huset. Sen visade jag runt henne i det stora huset.

Nästa dag så jobbade Lisa & Åke så jag passade på att visa henne runt lite till. Vi spelade kubb och hon slog mig med 3-0 hehe... Akward... Men jag spelade snällt ;) sen så tog vi en liten cykel tur till en antik loppis eller vad man ska säga! Dom har en massa konstiga saker där allt från olika porslin saker till gamla kläder/smycken/möbler osv. Efter cyklade vi till bysmedjan och tog en glass. Sen cykla vi hem igen :)
Mot kvällen cyklade vi till stranden/vattnet runt 10 tiden och bara pratade. Det var varmt i vattnet men första doppet blev inte av iaf. Det var bara så skönt att ligga på bryggan och prata ut ❤när myggen kom var det dags att cykla hemåt.

Nästa morgon så tog vi en bil tur in till staden till affären woddys. Lisa skulle fråga om någon information för en gunga eftersom det fanns inga instruktioner i kartongen. Sen tog vi en tur till lager 157 och stor shoppade :D
(Bilder kommer upp senare) efter shoppingen så tog vi en bil tur upp till det gamla landstället som jag brukade bo på med dom. Kvällen närmade sig och jag ville inte alls tänka på det eftersom det var sista kvällen. Vi bestämde oss för att kolla på två filmer innan vi cyklade ner till badet och skulle ta årets första dopp. Jag sprang på bryggan och hoppade ner i vattnet haha det kom som en chock när man föll i vattnet. En bra chock dock. Sen skulle Isabelle hoppa haha jag skulle filma från instagram då sa hon "Nikkita du vet hur man filmar va?" "Haha ja självklart",sa jag med en stor säkerhet. Hon hoppar i och jag trycker på knappen. Men man ska inte trycka på knappen man skulle hålla in den haaha! Så synd. Så fail av mig. Jag fick filma hennes andra dopp istället men det blev bra iaf! ❤

Den sista dagen blev inte så bra för mig jag vaknade vid 4 med enorm huvudvärk. Jag var uppe ända tills 8 då jag ringde Lisa om Alvedon. Sen somnade jag. En halvtimme senare går Isabelle upp och gör i ordning sig. Hon skulle med ett tidigt tåg för att hinna med konserten på grönan! Ke$ha skulle uppträda det kan ni läsa på
http://www.iims.blogg.se">www.iims.blogg.se ;) men hon hade jätte kul iaf! ❤

Är så glad att vi gjorde den här "mini resan" jag öppnade upp mig om nya saker och vi kom ännu närmre. Det kunde inte ha blivit bättre :)

Ja det är en del från förra veckan iaf! Hoppas ni har en bra sommar och njuter av solen! Kram

https://cdn1.cdnme.se/3591192/6-3/pic_51ddef6a9606ee1890f6209d.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/3591192/6-3/pic_51ddef71e087c370d125092a.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/3591192/6-3/pic_51ddef799606ee18f0babb6d.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/3591192/6-3/pic_51ddefe8ddf2b32e9c785e62.jpg" class="image">


Sessan1

Hejsan!

Sorry för sent svar, men nu är jag tillbaka igen.

Hur är det med dig? Vad hittar du på??

Kramis

Svar: Det är lugnt! Haft en bra sommar? Allt är bra med mig! Själv då?:) kram!
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR