Min födelsedag!! :D ❤

Hey! Dålig uppdatering idag eftersom jag fyller år men jag ska berätta om allt som hände idag! ❤

Igår runt 8 tiden på kvällen så smsade jag Felicia och frågade om jag fick sova över oss henne. Hon sa aa kom du :) så då fick jag skjuts till henne. Vi grillade marshmallows framför en brasa. Så mysigt ^_^

Imorse vaknade jag runt 9:50 ca och då hade Felicia gjort frukost till mig! Så super duper söt! ❤ Hon hade gjort plättar, toast, skinka m.m. Det var jätte gott och mätt blev man hihi. Sen så fick jag också en present utav henne och det var ett par jätte fina shorts!
Familjen hämtade upp mig runt ett och då åkte vi till Nacka centrum och tittade runt lite på små affärer (bland annat så tittade vi på Mac booken som jag ska köpa) aa köpte en glass i centrum också men den var så äcklig! Smakade sur mjölk. Euw... Aa men nu är jag hemma och mamma bakade en god kladdkaka till mig :D sen så har mamma gjort i ordning plank stek nu som står i ungen så hihi längtar!

Kram


Alexandra

Grattis! :D

Svar: Tack så mycket! Allt bra med dig?:)
Nikkita Sjögren

BY HANNA

Grattis!! :D

Emilia

Hej! Jag har gjort en eget designat linne och det skulle vara snällt om du vill hjälpa mig att rösta! Scrolla ner på hemsidan till mitt foto "emilia unique", vänta 2 sekunder så kommer gillaknappen fram och tryck på den. Tack ! http://www.up-brands.com/ kram! :)

Ps. Grattis!! :)

vilma

SV: GRATTIS!

Svar: Tack så jätte mycket, förlåt för sent svar har varit utomlands! Allt bra med dig? :)
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR