Pics from we ❤ it

Hittar en massa inspiration bilder! Här är några som jag hittade nyss! Till er nya blogg läsare som kikar in på min blogg. Hoppas ni alla mår bra och att ni kommer fortsätta att läsa min blogg! Jag blir så varm och glad utav era kommentarer, ni är så goa. Ni gör hela bloggen. Ni är bloggen ❤

Dagens tips då! Det har ju varit en blåsig dag och det har inte varit så varmt så (antingen sätt på dig en mysig outfit och ladda för en mysig tv kväll med din familj, det är ju fredag! Kanske nån bra film är på tv:n.) (eller så kan ni passa på att sätta på spotify med högtalaren och sortera dina kläder inför imorn! Samla ihop olika outfits kanske?)

Yes men hörni nu får ni ha en jätte bra mysig fredag ❤
(Kika gärna in lite senare)
Kram


sv: tack

Emil Ek

sv: tack! min sommar har vart jättebra, har vart på läger, solat och haft jätte mysigt, va har du gjort hittils? :)

Svar: Gud vad mysigt! :) jag har varit hundvakt!
Nikkita Sjögren

Emma

Hej! Tack och desamma! :)
Ja mestadels har sommaren varit bra :)

kram

Svar: Härligt! Kram
Nikkita Sjögren

Vad ska du göra ikväll? =) Kram!

Svar: Hade grill kväll, vad gjorde du då? :)
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR