Tog en tur i stan ❤

Hej! Idag så tog jag en liten sväng till stan skulle kolla på hollister en grej men set var så sjukt mycket folk så jag blev tvungen att gå därifrån. Sen när jag gick ut därifrån så såg jag media Mark, då åkte jag ner och kollade i den affären (var i gallerian) jag tippade på Apples produkter och bestämde mig för att jag ska köpa Mac book air som precis har kommit ut. Kommer nog köpa den i oktober/september. Måste spara lite först! Men som sagt var sjukt nöjd med inspirationen jag fick om den så kommer lätt att köpa den.

Sen tog jag mig tillbaka genom gullmarsplan. Stannade vis Expresso house för att köpa en chai latte + en muffins. Jätte mys! ❤

Aa men nu är det grill fest här oss mig ikväll + att vara hundvakt ofc! Skulle åkt in till grönan med Moa idag men nu blir det inte av. Får ta en annan dag!

Men ha en bra eftermiddag people ❤


Cornelia

Sv: tack detsamma!
Idag har jag varit och fixat nya skor som jag kommer lägga upp på bloggen senare. Ska iväg och käka middag med några kompisar nu annars inte mycket i helgen :)


Svar: Aha men då ska jag kika in! Okej men ha det så trevligt!
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR