hellue blogizzeen! ❤

Hittade dessa ur snygga ringar på we heart it och jag blev bara tvungen att lägga upp dom. Haha måste vissa er min fina inspiration, nej men älskar verkligen den appen! Yes men det var allt för mig nu, kram ♥
 
 
 
 

WIDNERS

Super fina ringar!

Svar: Ja så sjukt fina, vet att det finns liknade på Glitter men då är det inte exakt samma ;)
Nikkita Sjögren

Snygga ringar!!
Sv: åh visst är det bra!! :) är i början på säsong 4, men eftersom jag är sjuk har jag passat på att kolla om hela serien :)
kram

Svar: Aa men visst! Aha åh det är så sjukt spännande! Haha aa men då är det lika bra att kolla igen ;) Kram, ha en bra kväll!
Nikkita Sjögren

Daniela

Många butiker har liknande såna :) Men tyvärr för stora för mig snyft

Svar: aha okej, men dom brukar finnas i massa olika storlekar ;)
Nikkita Sjögren

Michelle

Älskar din blogg!
Lust att göra bloglovinbyte?
kraaam<3

Svar: Åh tack så mycket! Ehm jag ska tänka på det måste fixa lite saker först ;) Kram!
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR