Blogg tips! Serier & Filmer :)

1, Pretty little liers. 
Det handalr om 5 tjejer som blir bästa vänner, en utav tjejerna dör och då splittras alla och åker till olika ställen.
När begravningen ska hållas så måste alla träffas igen och då börjar dom spammade sms:en från A.
Skrämmande saker börjar hända, Hanna blir nästan påkörd utav en bil, Spencers storasyter är på platser där    hon igentligen inte ska vara, Aria får hem ett kostigt brev och Emely tvingas ta svåra beslut.
Staden var inte som förr, när Alisson var med så var det annorlunda mer glatt, nu vet dom knappt vilka man ska lita på.
 
(Min personliga åsikt om serien är att jag älskar den, det är absolut en favo serie och jag har redan sett alla säsonger och nu måste man vänta till juni för att säsong 4 ska komma ut, så till er som inte har sett den är jag väldigt avensjuk på er! Så gå in på www.swefilmer.com och sök på Pretty little liers)
 
2. revenge
Amanda Thorn är en vanlig glad 8:åring som har ett perfekt liv med sin mamma & pappa och sin hund Sammy.
Mamman är allvarligt sykiskt sjuk och pappan berättade för Amanda att hon dog. En dag kom det stormade in människor och tog ifrån Amandas pappa, hon blev kvar lämnad ensam tills dom flyttande henne till ett barn behandling. Dom behandlade Amanda som en brottsling och dom tryckte i henne lögner om att hennes pappa var ond och en dålig människa, Att han hade dödat en massa människor på ett plan. Hennes kompis kom en dag med en låda som hennes pappa hade lämnat kvar och i den lådan börjat allt, hon ska nu ge hämnd till alla som krossade hennes far, dom som satte dit honom och hon kommer ta dom en för en.
 
(Min personliga åsikt här är att den är lite små seg och lite utdragen men den är fortfarande jätte bra och därför tipsar jag den för man måste vara lite öppen och verkligen hänga med för då är det jätte spännande! Det händer så mycket hela tiden och vissa delar är så otroligt bra och verkligen i mitten utav säsong två för då fattar man allting och man förstår verkligen, så grymt bra serie)
 
 
Okej det var två serier som jag verkligen älskar, i nästa blogg inlägg kommer det filmer. krammizzzz!♥
 
 
 

Amanda

PLL är så himla bra!! :D

Svar: Ja sjukt bra! :D
Nikkita Sjögren

Silvia

Fin blogg :)
Kolla in min med :D

Svar: tack så mycket, men det ska jag göra! :)
Nikkita Sjögren

SOFIA

sv: Tack :)
Åh, älskar pll! kram

Svar: vad kul! :)
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR