Ett utav mina favo minnen från eng ❤

Haha en rolig grej som hände var att min kompis Lisa frågade om hon fick ta en bild med poliserna, sen så frågade hon om hon fick låna hans hatt. Det fick hon haha hon var den första som frågade då. Efter ett tag kom hela gruppen och frågade en efter en om dom också fick göra det, vilket var lite kul. Sen när får EF grupp hade frågat så kom det en massa andra personer haha massa randoms som inte vi kände som också frågade. Så det blev jätte populärt och till slut frågade alla!
Haha det var bara en utav sakerna som Lisa gjorde på denna resa, hon har gjort så mycket mer den tjejen ❤

På bilderna är olivia, Ebba, Alice och Mia ❤

Bilden med Lisa har jag på datorn så går lägga upp den senare!

Kramizz!


Härliga bilder!!
Sv: åh tack så mycket fina du och desamma!! :)
kram

Svar: Tack vad kul att du tyckte det fina Sara! :)
Nikkita Sjögren

Så fin blogg, verkligen! Hoppas du mår bra? Kram

Svar: Tack så mycket, ja då jag mår bara bra! Själv då? :)
Nikkita Sjögren

Erika Cao

Fin blogg!!!!

Svar: Tack! :)
Nikkita Sjögren

Haha :D.
Helgen var bra din ? :D

Svar: Helgen var grym min ;DHur var din då? :)
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR