Four more days, then bay bay

Tänkte berätta om mina planet inför helgen, på fredag ska jag, Isabelle & Felicia åka på en kryssning tillsammans. Vi ska åka båten Birka Paradice och vi kommer ha så himla roligt! :D Längtar redan och det är bara några dagar kvar! Vi kommer ha så kul och jag kommer bli galen på den där båten hehe ^_^ Man får ju alltid lite extra energi när man springer runt där hit och dit! Min favorit grej på båten haha är dom där spel automaterna kan typ spendera timmar på dom och jag blir jätte glad om jag vinner 50kr eller 5 kr så länge jag vinner något ;)
Det var så dåligt jag vann hela jackpoten en gång på 300 kr. En timme senare var dom pengarna borta, så typiskt mig haha. Jag ser verkligen ifram imot det och räknar ner dagarna!
 
Denna bild tog jag i sommar med dom bästa, så himla fina båda två! ♥
kramizzzz
 
 
 
 
 
 
 
 

Izza

Härligt med kryssning! <3

Svar: Ja, så awesome! Kram :)
Nikkita Sjögren

janelle

va fin blogg du har tjejen! :D

Svar: tack tjejen! ;D
Nikkita Sjögren

MICAELAS

SVAR: Tack så mycket söta du :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR