Iphone skal! ❤

Jag har länge funderat på att köpa detta iphone skal med vingar det finns lite olika varianter utav den så jag vet inte jag ska fundera på saken :)

Kramizzz! ❤


Anonym

Vad heter du? Du har aldrig skrivit det.

Svar: Haha oj då ouups! Jag heter Nikkita :)
Nikkita Sjögren

Åh vilket snyggt skal, var kan man beställa det?

Svar: Jag tror att dom flesta finns på www.miniinthebox.com ;)
Nikkita Sjögren

Anonym

Coolt!

Svar: yeah!
Nikkita Sjögren

Snyggt!!

Svar: :)<3
Nikkita Sjögren

ellen

Fiiiint skal! Jag har en bloppis på min blogg, kika gärna in om du vill fynda snygga kläder inför våren! :)

Svar: Okej men jag kan kolla upp det, kram!
Nikkita Sjögren

Daniela

Vad snyggt :)

Svar: Tycker du? Alltid glad för feedback över mina funderingar haha :)
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR