iPhone skal! ♡

Dom här skalen är jätte populära nu och personligen tycker jag att dom är jätte snygga så om ni sitter och suktar på ett iphone skal så kolla gärna sidan:

www.miniinthebox.com sen går ni på skal. Sen till att det är den svenska sidan också så att priset står i kronor och inte dollar.

Rekommenderar sidan verkligen, det är tom fri frakt på vissa av skalen också så passa på kram ;) ♡


Matilda

Jag håller med dig! Dom är såååå snygga! :) Ska kika in där direkt, hoppas att dom är billiga!

Svar: ja vissa skal ligger runt 20 kronor haha :D<3 Jag köpte en blå bumper stavning :S haha men för typ 11 kr jag kan vissa den sen i ett inlägg ;) <3
Nikkita Sjögren

Alex

Guud, snygga skal!!

Svar: ja dom är jätte snygga, du kanske ska köpa ett? :) <3
Nikkita Sjögren

Guud va snygga skal :D

sv: åh tack det värmer så när du säger det :')
kramis ♥

Svar: naaw haha men det är ju sant, kramis! <3
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR