Mar. 27, 2013

Jag känner såhär att nu är det ute långt kvar o alla tankar börjar att springa hit o dit. Jag har så många frågor, men jag vet inte vem jag ska ställa dom till eller om jag vill fråga dom.

Det är så himla mycket just nu med skolan o allt. Jag hinner inte med alla, det är jätte många jag skulle vilja ta upp kontakt oftare mä och folk som jag bil träffa men tiden räcker inte till.

• En grej som kommer snart är balen, haha jag har inte ens börja leta bal klänning än. Jag har inte ens funderat på balen än, kort elr lång klänning? Starka färger elr ljusa färger?
Jag har ingen aning :s skulle vara jätte snällt om nån ville tipsa, comment down below! ❤

• Jag skulle vilja fota mycket mer, jag har fått ett stativ nu så jag är jätte glad, men jag väntar fortfarande på att snön ska smälta så man kan ta mer bilder ute utan att frysa med varenda ben man har i kroppen.

• Jag skulle vilja berätta för en person om en sak, jag skulle vilja lägga ner tid på personen och jag är rädd att det kmr vara försent snart.

• Jag skulle vilja skriva klart min bok, vet att jag har hela sommaren + lite lov. Men det skulle vara så skönt att vara klar så att man kan publicera den.

Hahaha.... Kan man inte bara stanna allt för en sekund? Jag måste hinna tänka!

Kramizz





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR