Mums! ❤

Hahaha dumma we ❤ it som lägger ut sånna här bilder!! Man blir så suktad!

Längtar mer o mer till sommaren nu, idag fick jag verkligen vår känslan! Jag kunde äntligen ha min skin jacka utom att frysa och mina convurse! Åhh ❤❤

Snart kommer man kunna gå i shorts hoppas jag och sina coola solglasögon hahah ;D❤

Standard jag och glas ögonen men tycker dom är så fina, jag köpte ett par nya här om dagen på Glitter. Skit snygga. Dom fanns i olika färger som svart/silver men jag tog dom i guld.
Det är sånna där pilot solglasögon, jag hade ett par jätte snygga som jag köpte i England men dom gick sönder haha :(

Så nu tog jag chansen och köpte ett par nya! ❤

Kramizz!


Sara

Tack så mkt! din är också jätte fin :)

Svar: Tack så mycket!
Nikkita Sjögren

Louise

önskar dig en fortsatt bra måndag! :)

Svar: Tack detsamma!
Nikkita Sjögren

Blueyee svarar: Hehe ja det är ju alltid lika kul att träffa människor med mycket energi.
Åh vad gott det skulle vara med en fruktsallad just nu1 MUMS.
Ha en bra dag! :)

Svar: Haha men visst skulle det vara gott nu, har tänkt på det hela dagen. Men då har man självklart ingen frukt hemma :( Haha, ha en bra dag du med!
Nikkita Sjögren

Ella

Hej! hur har din dag varit? fin blogg!
kram!

marina

sv. Ja det var lite lite roligt. :)

Anonym

fina bilder =)

Svar: tack! :)
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR