My day ❤

 
Åh! Tack för denna underbara dag! Är så sjukt glad för att jag fick komma upp och träffa honom. Jag bara Anton le! Och då gjorde han det haha, men var så himla nervös att jag skaka jätte mycket så bilden blev suddig men jag är ändå nöjd! ❤
 
Haha jag var helt sjuk... Jag stod lite över en timme för att komma upp till honom men det var helt klart värt det, nu har jag lugnat mig och sitter o bläddrar igenom bilderna ha en bra söndags kväll blogizzzzzen! ❤
 
Här är några bilder från dagen, enjoy! 
 
 
 

kita'

världens finaste namn har du! ;)

vill du bli länkad för ca 200 personer?
ta en titt ---> http://duvetkiita.blogg.se/2013/march/dagens-blogg.html#comment
(förlåt om du inte gillar såna kommentarer!)

Svar: okej men kan kolla upp det, kram!
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR