Nails ❤

Så jag hittade några fina bilder på we ❤ it på olika nagel stilar, hur man kan måla dom osv. Det finns så mycket fint!
Jag själv är inne på att göra fransk manikyr och förlänga dom lite på någon salong. Vid port73 vet jag att dom en nagel salong och där är det rätt billigt att göra. Sen vet jag att det finns ett ställe mitt imot expresso house på gullmarsplan. Där gör dom också det billigt. Det kostar nånting runt 330 tror jag :)

Men jag kan ta reda på det och tipsa sen, kramizz ❤


M

De var ju fint :)

Svar: Ja, något för dig kanske? :)
Nikkita Sjögren

Maggie

Så fin blogg!

Läget med dig idag då? :)

Svar: Tack så jätte mycket! Allt är jätte bra med mig, hur är det läget med dig? :)
Nikkita Sjögren

Daniela

Ja man hittar massor med ursnygga naglar på weheartit :)

Daniela

Nu måste jag följa dig på bloglovin efter en titt på din superhärliga fina blogg :)

Svar: Men åh vad roligt, tack så mycket! :)
Nikkita Sjögren

Ellen

riktigt fint! :) kolla gärna in min blogg och släng en kommentar efter dig, skulle bli jätteglad! ha en bra dag! planer för veckan?

Svar: Tack! Jag kan gärna göra det, planer för veckan inget speciellt ska vara med kompisar, Sen har jag kryssningen på fre, sen ska jag in till stan men en kompis på sön så yes!
Nikkita Sjögren

Super fin blogg!

Svar: Tack! :)
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR