Road trip in USA! ❤

En av mina drömmar är att åka på road trip u Usa! Haha det skulle vara så coolt, att åka från New York till Las vegas osv. Min faster har gjort det, förra året åkte hon runt till dom olika städerna åhhhh vad avensjuk jag blev!

Dessutom har hon åkt till Paris nu och ska vara där en vecka.
Plus att mina föräldrar ska till Barcelona snart också!

Jag vill också åka utomlands! Helst till New York eller Italien igen elr Spanien för jag har inte varit där.
Kramizzzz! ❤


Solin

Sv: åh tack så mycket, vad glad jag blir! :)
Jaa, jag får lov imorgon så det är ju bra, sedan ska jag väll bara packa och sånt, ska ta det ganska lugnt! Vad är dina planer för veckan?

Svar: Härligt! Orättvist haha vi får lov på fre, och då ska jag på kryssning med mina tjejor sen ska jag till stan och göra lite annat smått o gott, kram!
Nikkita Sjögren

Ida

Svar: Åh tack så mycket, desamma :)

Jag skulle också vilja åka till USA!

Svar: Tack! Haha yes det skulle vara nice , kram
Nikkita Sjögren

Emma

Sv: Hej tack så mycket och detsamma!
Har inte så mycket planerat i veckan tänkte mest ta det lugnt, dudå?
kram!

Svar: Jag hat lite små ärenden o små planer bara, okej vad ska du göra denna kväll då Emma? :)kram
Nikkita Sjögren

Det ska jag o mina bästisar göra sen när vi blir äldre!!:)
Åka roadtrip till nåt fräcka ställen :)

Sv: Tack så hemskt mycket!:)
Mina planer är väl att ta det lugnt och chilla!:)
kram!

Svar: Jaha vad roligt, hoppas drömmen blir sann!Okej men det låter ju jätte mysigt ha en bra kväll, kram
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR