Tränings appar, tips! ❤

Så tänkte tipsa om två jätte bra appar den heter träningspass. Där finns dom olika passen för olika muskler. Man kan träna mage, kondition osv.
Sen kan man välja hur länge man vill köra och så.
Den är jätte bra och jag har använt den mycket själv. Så jag rekommenderar den appen jätte mycket!
Moves appen är typ som en steg räknare så jag la den där bland dom andra två, yes

Kramizz


sv: Tack så jättemycket!:)
Ja det är jag som tar alla bilder :).

Kram!

Svar: Aha okej för du är vekligen jätte duktig! :)
Nikkita Sjögren

Alva

SV; Tack så mycket! :D Allt bra? :)

Svar: allt är bara bra, själv då? :)
Nikkita Sjögren

sv: Hej, tack så mycket och detsamma!!
Jätte fin blogg!

Svar: tack så mycket :)
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR